منتدى الجيل الجديد
 
الرئيسيةالبوابةالإعلاناتمركز التحميلاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 انهيار الرابدشير(تعلم أقصى سرعة+استكمال التحميل+بدون انتظار+بدون برامج+فيديو الشرح)!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mam2
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 129
العمر : 31
الجنس :
المهنه :
الأوسمة :
SMS : مرحبا فيكم في شبكة ومنتديات الجيل الجديد أرجوا أن تنال اعجابكم مواضيعي وشكراً

لزيارتكم لنا وأرجوا الإلتزام بالقوانين وأي طلب أنا تحت امركم مع تحيات MAM2
تاريخ التسجيل : 20/02/2008

مُساهمةموضوع: انهيار الرابدشير(تعلم أقصى سرعة+استكمال التحميل+بدون انتظار+بدون برامج+فيديو الشرح)!   الخميس أبريل 03, 2008 2:07 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




يقول المثل الصينى الشهير (اذا اردت ان تطعمني فلا تعطني سمكه ولكن اعطني صناره)

وقلت فى العنوان (
تعلم كيف تحمل
) وليس (حمل من .....)

وانا ان شاء الله هعلمكم كيف يمكنك التحميل من rapidshare بدون أى قيود عليك

حيث أن البرامج التى تتعامل مع هذا الموقع ازداد عددها بشغل مبالغ فعلا .... و 99% منها غير سليم والباقى يكون شغال النهارده.... وبكرة يبقى ملوش لزمة

وحيث أننا بنعتمد اعتماد كبير جدا على البرامج دى (مثل The Grabber) فأنا قررت أعمل الموضوع ده علشان (
نتعلم) سوا ........ مش نحط برامج وخلاص ونقول دى بتعمل كذا وكذا ولذلك قلت أيضا ( بدون برامج
) - فقط برنامج الداونلود العادى -

وأحب أنبه اخوانى كلهم .. ان موقع رابد شير ده مش سهل أبدا ... لأن أرباحه أصلا بالملايين ... فمش معقوله انه هيستخسر يدفع ولو جزء بسيط فى حمايته من برامج السرقة والهاكنج عليه
وأوعى أبدا تصدق ان ممكن حد يديك أكونت مدفوع
مجانا
علشان سواد عيونك

لألألألأ ..... احنا هنا ان شاء الله هنحاول نستنفذ أقصى قدر ممكن من الحرية التى يتيحها هذا الموقع للحصول فى النهايه على لنك للملف سريع جدا ... يقبل استكمال التحميل اذا انقطع ... وأهم حاجه -
بدون انتظار ساعه بين كل ملفين
-

وأحب أسألكم كام سؤال كده (
اختبار ذكاء
)
- ليه كل ما تدخل على موقع رابد شير ببروكسى ... يكشفك ولا تستطيع تحميل الملف ؟؟؟
- مالذى تعرفه عن صورة الرمز التأكيدى عند تحميلك لملف من rapidshare ؟؟؟
- هل عند تحميلك للملف بتنقل الكود ثم تضغط Download ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- ليه برنامج زى (Grabber) كان ممكن تحط فيه بروكسى وتلاقى الملف نزل عادى بدون أى مشاكل ؟؟؟ ( هل لأن المصممين أجانب وفاهمين أحسن مننا )
- هل جربت Rapidleech من قبل ؟؟؟
- هل لسه عندك سيرفر شغال مجانا ؟؟؟
- هل بتقدر تحمل عليه أكثر من ملف من رابد شير متتاليين ؟؟؟

-
لو عرفت تجاوب على الاسئلة اللى فاتت دى وكلها كانت عاديه وبتعرف تتخطاها ... يبقى انت مش محتاج تكمل معانا
أما لو مش عارف منها حاجه ......... يبقى لازم تكمل والا هتخسر كتيييييييييييييير

أحب أقول انى قسمت الشرح قدر استطاعتى على المراحل الآتية





1- الطريقة العادية والمعروفة من قبل الجميع

2- طريقة كسر وقت انتظار ظهور كود التأكيد

3- طريقة ال Premium Link Generators

4- طريقة كسر حاجز الانتظار بين ملف وملف

5- طريقة التحميل بأقصى سرعة عندك + دعم استكمال التحميل

6- كيف توظف كل ماسبق فى التحميل من rapidshare (الخلاصة)


وطبعا انا اعتمدت على البروكسيات (
بأنواعها المختلفة !!!!!!! - هل تعرف أنواعها
؟؟؟) بالأضافة الى Rapidleech اللى انتم أكيد عارفينه وكن كيف توفق بين الاثنين ؟؟؟
وكيف تحصل على سيرفر rapidleech دون ان تجد استضافة مجانية
وأهم حاجه شرحتها هى ....
كيف تقوم بتخليق لنك مباشر على رابدشير بدون برامج !!!!!


كفاية كده عليكم وأترككم مع الدرس

هـــــــــــنــــــــــــــا

وأنا آسف انى رفعته ومحطتهوش هنا وذلك لحماية أفكارى وكذلك الدرس طويل ....... فأرجو تعذرونى
ولو كنت متضايق انه على رابد شير ... فصدقنى ... دى آخر مرة فى حياتك هتضايق فيها من الموقع ده

!!!جديــــــد!!!
حمل الآن ملف شرح فيديو للخطوات كااااااملة
والفيديو من شرحى وفيه أظهرت (لكل منتقد) السرعة العالية فى التحميل مع القدرة على قطع واستكمال التحميل
الفيديو هــــــنــــــا



وده أيضا برنامج proxy switcher هــــــــنــــــــــا


منتظر ردودكم المشجعة على الموضوع
تحياتى

ملحوظة هامة : ملف الشرح مرفوع على الرابدشير ... ومجرد تحميلك له يعتبر مساعدة بسيطة جدا منك لى .....
وكل من لا يستطيع تحميل الملف فعلا لمشاكل عنده ... يقوم بوضع طلب فى نفس الموضوع هنا ليتم ارسال رابط آخر له على البريد الخاص ... ولن يتم الرد منى على اى رسالة خاصة ( الطلب هنا فى الموضوع فقط )

- ملاحظة أخرى : الطريقة شغالة 100% ويكفيك مشاهدة ردود الاعضاء اللى جربوا الطريقة بالفعل ..... فبرجاء لكل منتقد .... ان تقول خيرا أو لتصمت !!!

أرجو أن أكون قد وفقت في الموضوع

الاشتياق لشخص ما ..هو نوع من الادمان لايحاسب عليه القانون

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سيد الأحزان
مبدع جديد
مبدع جديد
avatar

عدد الرسائل : 40
العمر : 25
الجنس :
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">سجل هنا ما تريده فقط مكان الكلام العربي</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: انهيار الرابدشير(تعلم أقصى سرعة+استكمال التحميل+بدون انتظار+بدون برامج+فيديو الشرح)!   الأحد أبريل 13, 2008 7:19 pm

شكرا غلك أخي على الشرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mam2
مدير المنتدى
مدير المنتدى
avatar

عدد الرسائل : 129
العمر : 31
الجنس :
المهنه :
الأوسمة :
SMS : مرحبا فيكم في شبكة ومنتديات الجيل الجديد أرجوا أن تنال اعجابكم مواضيعي وشكراً

لزيارتكم لنا وأرجوا الإلتزام بالقوانين وأي طلب أنا تحت امركم مع تحيات MAM2
تاريخ التسجيل : 20/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: انهيار الرابدشير(تعلم أقصى سرعة+استكمال التحميل+بدون انتظار+بدون برامج+فيديو الشرح)!   الجمعة أبريل 18, 2008 1:00 am

لاشكراً على واجب مشكور على الرد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
انهيار الرابدشير(تعلم أقصى سرعة+استكمال التحميل+بدون انتظار+بدون برامج+فيديو الشرح)!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيل الجديد :: ~®§§][][ المنتدى التقني ][][§§®~ :: ~*¤®§(*§ ملتقى البرامــــج §*)§®¤*~-
انتقل الى: